Technologia

Naszym Partnerem Strategicznym w zakresie technologii jest UV Design z Bydgoszczy – firma będąca autorem systemu Actualizer CMS do zarządzania treścią serwisów www.

Wspólnie z firmą UV Design opracowujemy i wdrażamy medyczne projekty internetowe o charakterze e-commerce i portalowym. Ścisła współpraca pozwoliła nam na osiągniecie efektu synergii w zakresie kompetencji, czego efektem jest tworzenie coraz lepszych rozwiązań internetowych dla naszych Klientów.

Charakterystyka systemu Actualizer CMS

Actualizer CMS jest aplikacją internetową, która pozwala na budowę i zarządzanie serwisem www dowolnego typu.

Wybrane cechy aplikacji:

  • łatwa edycja stron HTML w edytorze typu „Word” (nie jest potrzebna znajomość języka HTML);
  • łatwe zarządzanie menu strony www;
  • łatwa edycja i zarządzanie bazą ilustracji – zdjęcia dodawane do strony www są automatycznie skalowane i konwertowane do odpowiedniego formatu;
  • samodzielne generowanie formularzy na stronach www;
  • tworzenie stron www w różnych wersjach językowych;
  • dodawanie plików do pobrania (np. specyfikacji technicznych);
  • elastyczność – strona www obsługiwana przez system może mieć dowolny wygląd, układ, sposób nawigacji;
  • zgodność ze standardami – system posiada funkcje, które pomagają tworzyć nowoczesne i dostępne strony www.

Szczegółowe zestawienie funkcji i cech systemu Actualizer CMS:

  • zarządzanie strukturą serwisu – dowolna liczba zagnieżdżeń drzewa menu, przypisywanie odnośników do dowolnego menu;
  • dodawanie i edytowanie stron;
  • edycja w trybie wizualnym lub HTML;
  • edycja wizualna – (Internet Explorer lub Mozilla/Netscape);
  • kreator tabel – import z CSV (Excel);
  • obsługa plików multimedialnych: swf, flv, avi, mp3;
  • przypisywanie dokumentom okresów publikacji;
  • określenie metod ekspozycji dokumentów;
  • możliwość przypisania większej liczby stron do danej kategorii (np. lista aktualności);
  • możliwość przypisania jednej strony do kilku kategorii;
  • opcja znajdź i zamień (globalna zmiana treści w całym serwisie);
  • mechanizm komponentów i szablonów:
  • możliwość budowania własnych, dodatkowych elementów witryny;
  • możliwość definiowania szablonów układu stron dla edytora HTML;
  • menadżer ilustracji i mediów:
  • przeglądanie i wyszukiwanie ilustracji i plików multimedialnych (swf, flv, avi) na serwerze;
  • kopiowanie, usuwanie, przenoszenie plików, zarządzanie katalogami;
  • automatyczne skalowanie podczas dodawania nowego zdjęcia, generowanie powiększenia;
  • konwersja do formatów internetowych;
  • wsadowa konwersja ilustracji dla całego katalogu lub wybranego pliku graficznego;
  • automatyczne generowanie znaków wodnych według definiowanych dowolnych standardów;
  • edytor ilustracji:
    • skalowanie i kadrowanie ilustracji do dowolnych rozmiarów;
    • obrót, odbicia lustrzane;
    • korekcja nasycenia, jasności, kontrastu;
  • menadżer plików – dodawanie, usuwanie plików do pobrania, zarządzanie strukturą katalogów;
  • menadżer baz danych – tworzenie tabel w bazie SQL o dowolnie definiowanej strukturze i przeznaczeniu, automatyczny import z CSV (Excel) według definiowanych schematów importu, przykładowe zastosowania:
  • katalogi produktów, o dowolnie definiowanej strukturze,
  • księgi gości,
  • mechanizm zgłaszania błędów na stronie,
  • bazy zamówień,
  • systemy ogłoszeń,
  • lista dystrybutorów,
  • katalogi firm,
  • słownik,
  • faq,
  • kreator formularzy z opcją zapisu do bazy lub wysyłki e-mail;
  • system użytkowników witryny – możliwość tworzenia obszarów ograniczonego dostępu dla wybranej grupy użytkowników, dowolne definiowanie grup;
  • edycja szablonów – pełna kontrola nad wyglądem strony, prosta i dobrze udokumentowana składnia Smarty Template Engine pozwala na swobodę w definiowaniu układu witryny;
  • edycja arkusza stylów CSS – wizualny edytor pozwalający na zmianę cech layoutu witryny;
  • edycja elementów tekstowych: słowa kluczowe, meta-tagi, komunikaty i inne;
  • integracja z systemem statystyk eSpy, dowolność podłączenia zewnętrznych systemów (google analitycs);
  • wspomaganie pracy grupowej:
    • dodawanie i usuwanie redaktorów,
    • nadawanie uprawnień dostępu do poszczególnych działów i narzędzi w systemie,
    • ograniczenia w zakresie dostępu według IP lub klasy IP;
  • obsługa wielu wersji językowych:
    • odrębna zawartość dla wersji językowej,
    • możliwość zdefiniowania oddzielnych domen dla wersji;
  • obsługa systemu kodowania znaków ISO lub UTF-8;
  • edycja treści strony i menu na kopii roboczej – zmiany widoczne na stronie po zatwierdzeniu;
  • możliwość pracy w układzie dwu serwerowym – osobny wydzielony serwer redakcyjny i serwer www;
  • automatycznie generowana mapa serwisu;
  • automatycznie generowana mapa serwisu według standardu sitemaps.org dla wyszukiwarek internetowych;
  • automatycznie generowane pliki XML ze strukturą menu serwisu dla integracji z witrynami w technologii Flash;
  • wirtualne katalogi – adresy podstron w serwisie mają przyjazne nazwy, dobrze indeksujące się w wyszukiwarkach internetowych;
  • historia zmian dokumentów –  możliwość przywrócenia dowolnej wersji dokumentu z historii zmian.
  • Dodatkowe narzędzia i cechy systemu
  • newsletter – masowa wysyłka e-maili
  • pozwala komponować treść wysyłanego dokumentu, wstawiać ilustracje, linki do dokumentów
  • w serwisie www, wysyłać na adresy z bazy, zarządzać bazą mailingową;
  • mechanizm może wysyłać e-maile do wydzielonej bazy mailingowej lub spersonalizowane newslettery do bazy użytkowników witryny;
  • pozwala komponować wiadomości w dwóch trybach, jako zorganizowana lista aktualności lub obszar dowolnie edytowalny w edytorze HTML;
  • automat wysyłkowy
  • pozwala na automatyczne wysyłanie powiadomień o nowościach w wybranym dziale serwisu (subskrypcja);
  • RSS/Atom/iCalendar
  • system pozwala na generowanie kanałów powiadomień RSS/Atom lub import/eksport baz
  • w standardzie iCal (co pozwala na integracje np. z google calendar);
  • sonda
  • komponowanie interaktywnych sond na stronach www;
  • forum
  • miejsce dyskusji użytkowników, zakładanie nowych wątków, fora zamknięte, moderowane
  • możliwość pracy w trybie komentarzy;
  • menadżer bannerów
  • zarządzanie reklamą w serwisie www – wsparcie dla różnych form reklamy,
  • statystyki odsłon i kliknięć na bannery
  • kosz – usunięte elementy z systemu można przywrócić dzięki mechanizmowi kosza
  • eksport/import XML
  • dane, ustawienia, definicje struktur baz i formularzy można eksportować i importować dzięki mechanizmowi eksportu i importu XML;
  • kopia zapasowa SQL;
  • system kopii zapasowej pozwala na wykonanie i przywrócenie pełnej kopii bazy z/do pliku lub innej, zapasowej bazy SQL.