e-marketing FARMACEUTYCZNY
Technologie internetowe mają ogromny wpływ na zmianę sposobu kreowania, budowania, i mierzenia strategii marketingowych we wszystkich branżach. Trend ten jest widoczny już od co najmniej 10 lat. Internet dostarcza obecnie cały przekrój narzędzi komunikacji, począwszy od prostych stron produktowych poprzez kampanie e-mail marketingowe i media społecznościowe, kończąc na portalach tematycznych, których celem jest budowa i integracja społeczności branżowych wokół konkretnego tematu, czy problemu.
Zmiany te są również widoczne w marketingu farmaceutycznym, jednak zachodzą znacznie wolniej niż w innych branżach.
Najlepiej prezentuje to opinia jednego z przedstawicieli branży farmaceutycznej:
Len Starnes, head of global digital sales and marketing for Schering, says: over the next few years, the biggest external impact will be seen on pharma’s interactions with patients, followed closely by the influence on the industry’s online relationship with doctors. … Compared to telecommunications, retail and high tech, for instance, we are trailing – just like with Web 1.0.
Source: http://www.medicalnewstoday.com/articles/117264.php
W związku z tym chcielibyśmy zaprezentować Państwu unikalną ofertę sieci portali medycznych mediPORTALS.pl.
Technologię i rozwiązania dostosowujemy do potrzeb i Klienta, tworząc strategie e-marketingowe i wdrażając narzędzia w oparciu o wysokiej jakości kontent. Śledzimy terendy i rozwiązania w e-marketingu farmaceutycznym i wybieramy te rozwiązania, które są naszym zadniem optymalne dla rynku polskiego i specyfiki branży medycznej i farmaceutycznej.
Produkty:
• mediCONTENT
• mediE-LEARNING
• mediKAMPANIE
• mediRELACJE
• mediSTRONY